Campanii de promovare
online prin intermediul retelelor de socializare.

Social Media Marketing este o solutie buna in apropierea ta de publicul  spre care doresti sa tintesti.

Utilizarea sistemului de marketing online poate face ca orice afacere, idee sa se dezvolte si sa atraga cat mai multi clienti, colaboratori, noi sanse de cresterea a succesului.
Sa arati o imagine completa a brand-ului tau printr-un website bun pe retelele de socializare precum si promovarea acestuia prin intermdiul lor iti vor atrage un flux mare de vizitatori si sansa mari de dezvoltare.
Daca ai in vedere sa iti dezvolti o campanie de promovare online, trebuie sa ai cateva obiective clar stabilite:

  • cresterea traficului pe website-ul dvs;
  • construirea unei relatii bune cu publicul tinta;
  • cresterea importantei brand-ului dvs;
  • crearea unei identitati vizuale pozitive ;

Ce este Social Media Marketing

Social Media Marketing sau SMM reprezinta un plan de marketing online implementat prin folosirea diferitelor platforme de socializare cu scopul de a obtine relatii apropiate cu clientii si concretizarea acestora in proiecte si profituri.
Scopul principal al acestei strategii de promovare este de a atrage atentia si de a incuraja vizitatorii sa discute, sa impartaseaca informatii despre compania dvs. prin retele de socializare (Facebook, Linkedln, Twiter, Pinterest, Google +).
Datorita numarului mare de utilizatori, sansele sunt foarte mari ca si profiulul tau online sa se faca cunoscut printr-o astfel de campanie de promovare online.
Pentru orice retea de socializare se creaza o pagina oficiala a proiectul web, in care informatiile importante, promotiile, ofertele, imaginile din website, link-urile catre website vor fi organizate sub forma unui portofoliu business.

Pasii implementarii unei campanii SMM de succes:

  • alegerea unei agentii de web design si promovoare online specializata care sa iti realizeze aceasta campanie;
  • stabilireaobiectivele spre care te indrepti;
  • analiza domeniului de activitate si identificarea publicului tinta pentru a stabilii ierarhia platformelor de socializare pe care se va face promovarea online ;
  • mesajul transmis catre audienta taprin social media marketing sa fie clar, atragator, util;
  • varietate in continutul publicat prin implementarea unei galerii media atractive si continut de calitate;
  • obtinerea de feedback-uri pozitive din partea utilizatorilor in urma continutului publicat;